Въпроси за моята поръчка

По време на доставка:
1. Какво ще се случи, ако отсъствам от дома си по време на доставката ?
В случай на липса на конкретен получател на адреса, куриерът ще Ви потърси на посочения от Вас телефонен номер, за да може да бъде уговорено второ посещение на същия адрес. В такъв случай е невъзможна смяна на адреса за доставка.
2. Сроковете за доставка гарантирани ли са ?
Сроковете за доставка са от 1 до 3 работни дни и са посочени предимно с информационна цел. По-голямата част от доставките се извършват на следващия работен ден.

Ако срокът не бъде спазен, това не представлява основание за предявяване на претенции за обезщетение под формата на лихви.
3. Какво да сторя, ако поръчката ми не пристигне ?
Ако вашата доставка е с продължителност, по-дълга от определеното време, моля, свържете се възможно по-скоро с представител на магазина чрез имейл: vel_vet@abv.bg . Това което е необходимо в дадена ситуация е подаване на номера на поръчката, своя телефон за контакт и имейл адреса си. От наша страна ще бъде направена конкретна справка и ще направим всичко възможно, за да получите възможно най-бързо поръчаните от вас стоки.
4. Направил съм грешка в адреса за доставка. Мога ли да го променя ?
Моля, свържете се с нас по възможно най-бързият начин, за да намерим алтернативен вариант за решение на проблема.

При наличието на потребителски профил, не се взимат в предвид промените на адреса при вече направена поръчка.
Поръчка:
5. Моята поръчка беше анулирана, как да си получа парите обратно ?
В случай, че вашата поръчка бъде отказана, моля, влезте във Вашия потребителски профил и подайте необходимата информация. Чрез потвърждение за връщане на сумата от наш представител, ще получите обратно направения от вас превод на база подадената от вас информация.

Срокът за връщането на сумата е 14 дневен. Възстановяването на съответна сума посочена от Вас се превежда на банковата сметка или, ако плащането е направено чрез ePay или PayPal, по картата, от която е направено плащането.
6. Как да направя поръчка ?
При избор на желан от Вас артикул и посочен цвят, поръчката може да бъде финализирана, добавяйки в бутон "Кошницата за покупки". За да продължите вашето пазаруване, използвайте бутон "към магазина".
7.Как получавам потвърждение за успешна поръчка ?
Веднага след коректното завършване на Вашата поръчка, то нашата административна система ще Ви уведоми с автоматичен отговор на посоченият от Вас e-mail.
 
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.
Разбрах